HTML

marisom receptjei

Friss topikok

Almáspite marisom módra..

2009.09.17. 21:03 marisomm

Majdnem eltelt egy hónap.. rég nem jelentkeztem, közben azért sok finomság készült a konyhámba. Egyik nap szép piros almák mosolyogtak rám a kertbe, eljött az almáspite ideje.

A recept ahogy én készítem: első az alma, reszelem, cukrozom és megszórom egy kis fahéjjal, majd saját levében puhára főzöm. Nem írok cukor mennyiséget, ezzel én úgy vagyok, hogy ízlés dolga, én szeretem ha édes, de érezzem az alma finom ízét is.

50 dkg liszt, 20 dkg vaj, 10 dkg porcukor, pici só, 1 csomag sütőpor, 2 tojássárgája és annyi tejföl, hogy könnyen kezelhető tésztát kapjak. Vajat a liszttel elmorzsolom, majd a többi hozzávalókat is a tálba teszem, jó ruganyos tésztát készítek.

Tepsit zsírozom, a tésztát harmadolom, két rész kerül a tepsibe, ezt megszórom darált dióval, majd a langyosra hűlt alma következik, és végül beborítom a maradék tésztával. Tojássárgájával átkenem, megszurkálom és 200 fokosra melegített sütőben készre sütöm.


Szólj hozzá!

Címkék: gyümölcs sütemény Dio

A bejegyzés trackback címe:

https://receptjeimm.blog.hu/api/trackback/id/tr206209877

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása