HTML

marisom receptjei

Friss topikok

Pizzázunk marisom módra..

2012.04.14. 16:39 marisomm

Pizza minden mennyiségben jöhet, állandóan van vevő rá, mindenki szereti, egy jó leves és pizza, már kész is a finom ebéd. A tésztához pizzamártást használok. Amiből minden évben mikor a paradicsom szezonja van, jó adagot készítek, hogy télen legyen mit a tésztára tenni. Az alap nagyon egyszerűen készül, kell hozzá egy nagy adag paradicsom, pár gerezd fokhagyma, olívaolaj, oregánó, só, bors, ezeket összefőzöm, passzírozom, még egy kicsit rotyogtatom, hogy tényleg sűrű legyen, és már mehet is az üvegekbe, letakarva hagyom teljesen kihűlni és a spájzba várja a felhasználását. Már többször készült úgy is, hogy főztem bele padlizsánt, vagy cukkinit azokkal is nagyon finom.

Mai tészta így készült: 50 dkg liszt, 3 dl víz, 2 evőkanál olívaolaj, só, 2 dk élesztő, 1 evőkanál oregánó, a hozzávalókat összekevertem, dagasztottam, kelesztettem, majd két felé szedtem, vajazott tepsibe nyújtottam a tésztát, megkentem a fenti pizzamártással , megszórtam kolbász, kukorica, olívabogyó,paradicsom, retek, összevágott medvehagyma, lilahagyma, cukkini karikák, bazsalikom keverékével, reszeltem rá többféle sajtot, ami ép itthon van, de mindig kerül rá pizzamozarella sajt is, majd 200 fokon készre sütöttem.

Mindig nagy sikere van.

4 komment

Címkék: főétel kelt-tészta

A bejegyzés trackback címe:

https://receptjeimm.blog.hu/api/trackback/id/tr986209858

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gyöngyös 2012.04.16. 08:09:03

Nagyon guszta!

marisom 2012.04.22. 21:52:43

Köszönöm és nagyon finom is volt!:-)

Gombos Lászlóné 2012.07.04. 07:45:12

Isteni

marisom 2012.07.04. 22:03:33

Gombos Lászlóné örülök, hogy tetszik:-)
süti beállítások módosítása