HTML

marisom receptjei

Friss topikok

Babapiskótás, gyümölcsös, pudingos, tejszínes nasi marisom módra..

2007.07.04. 06:03 marisomm

Babapiskótás, gyümölcsös, pudingos, tejszínes nasi ahogy én készítem

1 l tej, 2 vaníliás puding, 6 evőkanál cukor, babapiskóta 10 – 15 dkg, gyümölcs ki hogy szereti, 3 dl OKÉ tejszín

8 dl tejet felteszek forrni, pudingot, cukrot a maradék tejjel elkeverem, majd ha forrásba levő tejbe öntöm, egyet forr és kész.

Tálba rétegezem, puding, babapiskóta, gyümölcs, ezt ismételem, úgy fejezem be, hogy felül puding legyen.

Hagyom kihűlni, majd hűtőbe teszem minimum fél napra.

Fogyasztás előtt felverem a tejszínt, a pudingra kenem, majd teszek rá gyümölcsöt és nyam..

/ A tejszínt én felverés előtt kb. 1 órára mélyhűtőbe teszem, arra vigyázok, hogy ne hogy megfagyjon, így jó keményre verhető és nem esik össze /

1 komment

Címkék: gyümölcs édesség krém

A bejegyzés trackback címe:

https://receptjeimm.blog.hu/api/trackback/id/tr656210020

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pudingocska 2007.07.06. 12:33:24

én is szoktam hasonlót csinálni. Isteni! Én gyümölcszselét is szoktam tenni rá, ha van kedved, próbáld ki egyszer.
süti beállítások módosítása