HTML

marisom receptjei

Friss topikok

Madártej szelet marisom módra..

2012.11.18. 17:40 marisomm

Krémes, habos finomság, természetes, hogy a család nagyon kedveli.

Így készült:

Tészta:

8 tojás fehérjét felvertem kemény habnak, majd hozzáadtam 8 evőkanál kristálycukrot, ezzel is jól kihabosítottam, fél csomag sütőport elkevertem 7 kanál lisztben és kis adagokban a kemény habhoz szitáltam, sütőpapírral bélelt 33x33-as tepsibe simítottam. Ez nem egy folyós tészta lesz, ezt szép egyenletesen kel szét  simítani. 180 fokos sütőben sütöttem, gyorsan kész van.

Krém:

7,5 dl tejet, 8 tojás sárgáját és két csomag vaníliáspudingot összedolgoztam, megfőztem, majd hűlni hagytam.  30dkg porcukrot 30dkg vajjal habosra kevertem és a közben kihűlt pudingot a vajhoz adagoltam, jól összedolgoztam és az így kapott krémet a már kihűlt piskótára simítottam.

5 dl tejszínt felvertem keményhabnak és a krém tetejére kentem,  olvasztott étcsokoládét csurgattam rá. A tejszínhez én nem szoktam cukrot tenni, mert a krémben levő cukor a tejszínt  megédesíti.

 

Szólj hozzá!

Címkék: csokoládé krém piskóta sütemény

A bejegyzés trackback címe:

https://receptjeimm.blog.hu/api/trackback/id/tr956209855

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása