HTML

marisom receptjei

Friss topikok

Friss kifli reggelire marisom módra..

2012.11.25. 09:42 marisomm

Este gondoltam egyet, elhatároztam, hogy reggel mikor ébredezik a család, apraja nagyja frissen sült kifli illatával csalogatom Őket reggelizni.

50 dkg lisztből, 1 egész tojás és 1 sárgájával, 3 dl tejjel, 2.5 dkg élesztővel, sóval(ízlés szerint), pici cukorral, 5 dkg vajjal, kelt tésztát készítettem, letakartam és hagytam pihenni. 20 perc pihenő után átgyúrtam és sorsára hagytam 30 percig, majd 14 egyenlő részre osztottam, kicsit pihentettem, egyenként kinyújtottam. Megkentem egy részét olajban eltett medvehagymával, megszórtam reszelt sajttal, a másik része csak sajtos volt, a feltekert kifliket zsírral átkentem, letakartam, hűvös helyre tettem éjszakára pihenni. A hideg ellenére szépen megkeltek reggelre, megszórtam reszelt sajttal és már mehetett is a 200 fokos sütőbe. A tervem sikerült, mire kisült az elsõ tepsi már sorakoztak az asztalnál.

1 komment

Címkék: kifli medvehagyma kelt-tészta

A bejegyzés trackback címe:

https://receptjeimm.blog.hu/api/trackback/id/tr486209854

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ynnaf 2013.06.03. 12:02:27

Huhh, nem is tudod, hogy mióta vártam már egy ilyen használható sajtos kifli receptre! Köszönöm és jó étvágyat! ;)
süti beállítások módosítása