HTML

marisom receptjei

Friss topikok

Gyümölcstorta marisom módra..

2008.05.05. 21:45 marisomm

Tegnap készült ez a tejszínes, gyümölcsös finomság.. mert már rég volt ilyen formában.. félretettem a puding iránti ellenszenvemet..

Sokféle recept létezik, ami a gyümölcstortával foglalkozik, valahogy én ezt nagyon könnyű, kevés liszt, kellemes vanília íz, a gyümölcs, cukornélküli tejszín és a gyümölcsléből készült gyümölcszselé kavalkádjába tudom elképzelni..

Három tojásból sütöttem piskótát a szokásos módon.

Mélyhűtőből elővettem a málnát, kiolvasztottam, két csomag vaníliás pudingból készítettem krémet, kettévágtam a piskótát és rétegeztem, piskóta, puding, málna, piskóta, puding, málna, majd a gyümölcslé és oetker tortazselé keverékével bevontam.

Oké tejszínből kemény habot vertem és azt tettem a tetejére.

Nem lehet elrontani, nagyon egyszerű elkészíteni, hát még elfogyasztani..

Szólj hozzá!

Címkék: gyümölcs torta krém piskóta

A bejegyzés trackback címe:

https://receptjeimm.blog.hu/api/trackback/id/tr466209940

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása