HTML

marisom receptjei

Friss topikok

Fűszeres csirkecombok marisom módra..

2008.04.08. 21:45 marisomm

Fűszeres csirkecombok marisom módra..

Nagyon szeretem készíteni ezt a receptet gyorsan, elkészül, nincs vele sok munka, kevés előkészületet igényel, viszont a sok fűszer nagyon finommá és különlegessé teszi.

Turmixgépbe teszek egy fej vöröshagymát, pár gerezd fokhagymát,kiskanál kakukkfüvet,két mokkáskanál sót, egy mokkáskanál őrölt szegfűborsot, késhegynyi frissen reszelt szerecsendiót, egy mokkáskanál őrölt fahéjat, őrölt borsot, egy kiskanál tabascót, egy dl étolajat, az egészet pépesítem, majd a csirkecombokra öntöm és egy éjszakára hűtőbe, teszem.

Másnap, két-három fej fokhagymát, megtisztítok, rászórom, kicsit fóliával, majd anélkül készre sütöm.

Krumplipüré jól illik hozzá, illatok.. ízek.. pillanatok alatt eltűnnek a finom falatok.

3 komment

Címkék: fűszer főétel csirkehús

A bejegyzés trackback címe:

https://receptjeimm.blog.hu/api/trackback/id/tr496209961

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hargitai György 2009.04.23. 12:01:36

Kedves Blogger! Hargitai György vagyok a Príma Konyha Magazin fôszerkesztôje. Júniustól egy új rovattal bôvül a lapunk, melynek címe Blogról blogra. Ide az internetrôl, pontosabban a honi gasztroblogokról válogatunk recepteket, amiket természetesen átírunk a saját stílusunkra, ám minden esetben megjelöljük a receptek eredeti forrását. Az Ön blogjáról a Fűszeres csirkecombok marisom módra.. került kiválasztásra, ennek megjelenéséhez kérem a hozzájárulását, és kérem azt a cím megjelölést is (én azt hiszem ez lenne http://receptjeim.blogol.hu), amit közreadjuk. Köszönettel és üdvözlettel Hargitai György

Hargitai György 2009.04.23. 19:52:18

Elnézést, az elôbb lemaradt. Elérhetôségem: recept.kommando@t-online.hu

Juhasz Ildikó 2012.07.28. 16:49:37

Itt is én vagyok, Ildi. Most sütök éppen csirkecombokat, tettem rá bazsalikom levelet. Milyen lesz mit gondolsz? Igy még nem csináltam, csak zöldfűszeresen. Az aránylag jó volt. Szia
süti beállítások módosítása