HTML

marisom receptjei

Friss topikok

Hamburger marisom módra..

2007.09.22. 23:00 marisomm

Ma hamburgert készítettem marisom módra..

Együtt volt a család.. csak egy jót akartunk enni, rég volt hamburger, gyorsan összeállítottam a tésztát..

Fél kg finomliszt, én ezt mindig keverem a Vitamilles univerzális búzaliszttel.. a fél kg finomlisztből kiveszek 3-rom evőkanállal és helyette, teszem az univerzális búzalisztet.

2,5 dl tej, 5 dkg ráma, 1 tojás, 3 evőkanál cukor, 3 teáskanál só, és 2,5 dkg élesztő.

Ezeket jól összedolgoztam, kelesztettem, majd 9 egyenlő részre osztottam, zsemlyeformára gömbölyítettem, zsírozott tepsire tettem keleszteni, majd megkentem vizes tojássárgájával, megszórtam szezámmaggal és 200 fokos sütőben készre sütöttem.

Húspogácsa: finomra darált marhahúst, jól borsoztam, sóztam, mustároztam és öntöttem hozzá worcestershire szószt., na és egy kis ketchupot.

Lapos pogácsát formáltam, és teflonba kisütöttem.

A zsemlyét kettévágtam, tettem rá salátát, uborkát, húspogácsát, ketchupot, sajtot, lilahagymát, paradicsomot, és még uborkát, majd mikróba melegítettem és .. nyam

jól bekajáltunk.

Egyszerű elkészíteni, aki elkészíti, annak jó munkát, aki nézelődik csak, annak kellemes szórakozást!

2 komment

Címkék: zöldség marhahús péksütemény kelt-tészta

A bejegyzés trackback címe:

https://receptjeimm.blog.hu/api/trackback/id/tr606210010

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

margit2 2007.10.12. 18:46:06

Ezek tényleg nagyon guszták!

szbetti 2009.01.16. 19:39:39

Húúú igen, erre emlékszem nálad :) Nagyon szépek és ennivalóak :D
süti beállítások módosítása