HTML

marisom receptjei

Friss topikok

Marcipánnal töltött születésnapi torta marisom módra..

2009.01.31. 23:16 marisomm

Születésnapra az unokák majdnem mindig elmondják, hogy milyen tortát kérnek. Ez így volt most is, vagyis nem volt különféle mesefigurás torta igény, csak annyit mondott a kis unokám marcipánfigura legyen a tortán. Na gondoltam meglepem, nem csak a figura lesz marcipán, hanem a töltelék is, vendégségbe ettem így és nekem nagyon ízlett, és még a töltelékhez hozzá lehet kapcsolni a lekvárt is, amit Ő nagyon szeret

Így készült a torta:

25 dkg lisztet elkevertem egy csomag sütőporral, 15 dkg porcukorral, 3 evőkanál holland kakaóval, és egy vaníliás cukorral, adtam hozzá 2,5 dl tejet, 1 dl étolajat, 2 tojássárgáját, ezeket jól összedolgoztam, majd belekevertem a tojások habját is. Sütőpapírral bélelt tortakarikába simítottam és 170 fokos sütőbe készre sütöttem.

A kihűlt tésztát kétfelé vágtam, az alsó lapot sárgabarack lekvárral kentem meg, majd rátettem a kinyújtott marcipánt, arra meggylekvár következett és a felső lap.

Az így összerakott tortát kívülről is megkentem sárgabarack lekvárral, majd csokival bevontam.

Nagyon finom volt a torta, az ünnepelt 2 nagy szeletet rögtön be is pakolt a kis pocakjába.

1 komment

Címkék: csokoládé torta marcipán piskóta lekvár

A bejegyzés trackback címe:

https://receptjeimm.blog.hu/api/trackback/id/tr806209895

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Julibella 2009.02.27. 13:38:14

Hmmm, de kedvemre való ez is! Kb mennyi marcipán kellett a belsejébe? leírnád, hogy kell acsokimázat készíteni h ilyen szép fényes is legyen?
süti beállítások módosítása