HTML

marisom receptjei

Friss topikok

Csokis diós torta marisom módra..

2007.03.09. 21:04 marisomm

Csokis diós torta


Tészta

5 tojás sárgája,

7 evőkanál cukor,

3 evőkanál dió,

4 evőkanál liszt,

fél mokkáskanál szódabikarbóna

7 tojás habja



20dkg darált dió,

15 dkg porcukor,

2,5 dl rum ezt összekeverni



3 tojást,+2 fehérjét

30 dkg porcukrot

1 vaníliáscukrot

3 evőkanál kakaót felfőzzük /lábasba forrjon a víz, a tojásos lábas érjen a forrásba levő vízbe és gyakori kevergetéssel sűrűre főzzük/



30dkg vajat/rámát/ habosra keverünk, és ha kihűlt a fenti massza, akkor összekeverjük.

A tésztát három felé vágjuk : tészta, rumos dió és krém ezt ismételjük. A harmadik karikára csak csokis krém kerül.

2 komment

Címkék: csokoládé torta piskóta Dio

A bejegyzés trackback címe:

https://receptjeimm.blog.hu/api/trackback/id/tr276210051

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

klikk 2007.03.09. 23:26:11

Én tényleg nem vagyok odáig az édességért, de mintha szenvedni járnék ide esténként...%mrgreen%

marisom 2007.03.10. 20:56:11

bezzeg én szeretem is, mivel hétköznap nincs sütim én is nagyokat nyelek..
süti beállítások módosítása