HTML

marisom receptjei

Friss topikok

Kedvenc sajtos pogácsám, marisom módra..

2007.12.16. 21:25 marisomm

Ez a kép ma készült, héten vnjudit a sajtos kockámat perecnek sütötte..

én is ihletet kaptam és készítettem pár perecet.. a pogácsa tésztából..

az unokák sorba álltak a perecért%smile%,

na persze a pogiért is..

5 komment

Címkék: sajt pogácsa sós-sütemény kelt-tészta

A bejegyzés trackback címe:

https://receptjeimm.blog.hu/api/trackback/id/tr946210001

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vnjudit 2007.12.17. 15:23:11

én is sorba állnék %wink%

margit2 2007.12.17. 20:36:47

Jó ötlet tényleg a perec is! %razz%

manka 2007.12.18. 13:05:27

szia! most talaltam rad, nagyon szep az oldal!!! ha nem haragszol a bejgli receptedet el is lopom :-)

marisom 2007.12.18. 23:16:17

Szia manka! Köszönöm kedves szavaidat! Vigyél bármit és süssél finomakat, jó munkát és jó étvágyat hozzá!

manka 2007.12.19. 13:16:34

Szia! valamelyik köv. napon, valoszinüleg csak a hetvegen nekiveselkedek a bejglinek. eddig a lajos mari -hemzö K. könyvböl sütöttem, nem repedt mondjuk ki de az nem elesztös teszta. ezert gondoltam kiprobalom a tiedet, meg lapozgatok meg itt nalad, a sok finomsag közül biztosan talalok meg valami megcsinalnivalot :-) aztan majd beszamolok, persze csak ha nem baj :-) üdv :-)
süti beállítások módosítása