HTML

marisom receptjei

Friss topikok

Szarvaspörkölt marisom módra..

2007.12.28. 21:46 marisomm

Szarvaspörkölt marisom módra..

Mindig megmozgatja a fantáziámat a vadhús, habár eleinte egy kicsit tartózkodtam tőle,

aztán egyszer nem volt más választásom kaptunk szarvashúst,

elhatároztam vendégek jönnek és alkotok belőle valamit,

na el is készültem és olyan csodálatos vacsorát kanyarintottam belőle, hogy én csak ámultam saját magamon és még jól is esett.. szóval kinyaltuk a tányért, és én innentől nem idegenkedem a vadhústól.

Tegnap szintén vendégek voltak és megint csak elővettem a szarvast, már tudtam, akárhogy sikeredik is csak finom lehet.

A hús lábszár volt, az inas részeket kivagdostam, majd felkockáztam.

Kettő szép fej hagymát zsíron megfonnyasztottam, a felkockázott hús, majd a pirospaprika követte egymást a lábasba,

ezt jól átsütöttem és finom vörösborral meglocsoltam,

sóztam, borsoztam, tettem bele majoránnát, öröltköményt, egy babérlevelet és egy nagy fej fokhagymát összezúzva,

szépen fordogált, a levét, ha elforrta mindig vörösborral pótoltam.

Az illata isteni volt, az íze még az illatát is felülmúlta.

Körítésnek szemet, szájat elkápráztató hercegnő burgonyát készítettem egy kis füstölt sajtos ízesítéssel,

nagyon jó döntés volt, hiszen a szarvas bírja a füstölt ízt.

Természetesen vörösbort ittunk hozzá %smile%

Jó munkát, majd jó étvágyat!

1 komment

Címkék: főétel vadhús

A bejegyzés trackback címe:

https://receptjeimm.blog.hu/api/trackback/id/tr296209993

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vnjudit 2007.12.29. 10:24:03

A vadhúsból csak a szárnyasoktól nem ódzkodom, a többitől ige, biztos nagyon finom volt, de az a köret, az vmi mesés %smile%
süti beállítások módosítása