HTML

marisom receptjei

Friss topikok

Briós marisom módra..

2008.01.18. 05:59 marisomm

Briós marisom módra..

Hozzávalók: 50 dkg liszt, 3 dl tej, 2 dk vaj, 3 evőkanál porcukor, vaníliával ízesített, reszelt citromhéj, 2 dkg élesztő, kettő tojássárgája, pici só.

Élesztőt felfuttatni, pici cukorral,

majd összekeverni a többi hozzávalóval, jól kidolgozni, keleszteni kb másfél órát.

Ha megkelt lazán átdolgozni,

12 egyenlő részre osztani,

kis rudakra kisodorni és összetekerni, vagy csomót kötni

/ én ezt Böbsinél láttam /

vajazott tepsire helyezni, tejes tojássárgával átkenni,

kristálycukorral megszórni,

kelni hagyni kb húsz percet

/ én addig hagyom míg a sütöm bemelegszik 200 fokra /

és készre sütni.

Isteni finom reggeli, nagyon könnyű elkészíteni.

Jó munkát és jó étvágyat!

7 komment

Címkék: péksütemény kelt-tészta

A bejegyzés trackback címe:

https://receptjeimm.blog.hu/api/trackback/id/tr316209989

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

margit2 2008.01.23. 21:30:30

Nagyon szép lett!%smile%

judit 2008.01.24. 01:08:04

megcsinaltam a kalacsot isteni lett pedig nem mindig ilyen szep a kelt tesztam de ez igen jo lett. jok a receptjeid

marisom 2008.01.24. 05:38:41

Köszönöm Judit, örülök, hogy ízlett! Gyere máskor is! Szép napod legyen!

manka 2008.01.24. 12:59:24

szia! hmm, szivesen reggeliznek nalad! ;-)

Panka 2008.07.25. 22:22:27

Kedves Marisom! Meddig kell sütni? Nekem 15 perc után szép piros lett, de nem merem még kivenni, hátha nem sült meg.

Panka 2008.07.26. 00:04:58

Még annyit szeretnék kérdezni Marisom, hogy a kakaós csigát Te hogy csinálod? Ugyanez a tészta csak kinyújtod, megszórod kakaóscukorral, feltekered és szeleteled??? Ui.: Nagyon jól sikerült a briós, de mégis ki kellett volna vennem, mikor már piros volt, mert az alja egy picit megégett. Sebaj... majd legközelebb:)

marisom receptjei 2008.07.30. 22:58:58

Panka bocs nem voltam. Kakaóscsigát igen szoktam így is, meg cukor, 10dk vaj, kakaó 2 evőkanál és ez a tészta is jó
süti beállítások módosítása