HTML

marisom receptjei

Friss topikok

sóskamártás marisom módra..

2008.04.03. 22:01 marisomm

A világ legegyszerűbb sóskamártása marisom módra..

Sóska a kora tavaszt jelenti számomra, ahogy enged a hideg, máris dugja fejét, és kacsingat.. gyere.. hiszen nagyon szeretsz.. bezzeg gyerekkoromba nem sűrűn akartam sóskát enni..

Mikor saját kertünk lett, első dolgom volt elszórni a magot, csak nőt nőt, nem szedtem le.. aztán fűnyíróval is adtam neki.. és egyszer csak megjött a kedvem..

Szárát, ereket eltávolítom, jól átmosom, majd vajon kevés sóval megpárolom, először levet enged, míg elfő a leve, addigra szét is fő a sóska, szinte zsírjára sütöm.

Én nem használok lisztet, nem szoktam berántani, kb. két dl tejfölt, öntök hozzá, és 2 db tojást jól felverek, azt is hozzákeverem, összeforralom, ha nagyon sűrű, akkor felengedem egy kis tejjel, ha szükséges sózom, cukrozom, és végül kicsit turmixolom.

Főtt krumpli, és tükörtojás a kísérője, mi így nagyon szeretjük.

4 komment

Címkék: zöldség mártás főétel

A bejegyzés trackback címe:

https://receptjeimm.blog.hu/api/trackback/id/tr146209964

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gondaanyu 2008.04.04. 13:21:21

Mi is szeretjük, én liszttel megszórom és tejjel engedem fel. És bundáskenyérrel.

receptjeim 2008.04.05. 13:51:13

Gondaanyu nem is rossz ötlet..

klikk 2008.04.16. 19:14:41

Én is tejjel, liszttel szoktam, de kipróbálom így is, nagyon sok sóskám van. :-)

receptjeim 2008.04.17. 06:05:58

Tudod Klikk ami hízlal azt kihagyjuk..
süti beállítások módosítása