HTML

marisom receptjei

Friss topikok

Spenótos lasagne marisom módra..

2008.04.14. 21:11 marisomm

Spenót és a lasagne

Alkotói kedvem az nem hagy alább, hiszen enni szeretünk és enni, muszáj.. habár néha jobb lenne, ha kevesebbet ennénk.. de a rohanó hétköznapok, folytatása a hétvége és mindig hétvégén jönnek a kívánalmak, és aztán az annyit ettem, hogy mozdulni sem bírok jelenség..

Így voltunk ezen a hétvégén is.. már múltkori lasagnánál piszkálta a fantáziámat a spenót, szóval nem csak a színek, hanem a tavaszi ízek miatt.. és most neki álltam, amit végül is nem bántam meg, mert nagyon finom ebédünk volt..

Spenót egy kg, simán megfőzve vízben, majd turmixoltam, adtam hozzá három gerezd fokhagymát, őrölt borsot, két evőkanál tejfölt, sót és kettő tojást.

Közben elkészítettem a mártást, 10 dkg vajat felolvasztottam, egy evőkanál lisztet, tettem bele, megpirítottam és egy liter hideg tejjel felöntöttem, lassú tűzön főztem, tettem hozzá, szerecsendiót, sót, őrölt borsot és öt dkg reszelt sajtot, lassan krémes állagúra főztem.

Elkészítettem a tésztát, most megszámoltam nyolc evőkanál liszt, kettő tojás és pici víz keverékéből készült.

Egy nagy tepsit kivajaztam, mártás, tészta, spenót, tészta, mártás, ezt ismételtem, míg el nem fogyott az anyag.

200 fokos sütőbe tettem, sülni és mielőtt kész lett, megszórtam sajttal és készre sütöttem.

1 komment

Címkék: zöldség főétel kelt-tészta

A bejegyzés trackback címe:

https://receptjeimm.blog.hu/api/trackback/id/tr146209957

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cö-ö 2008.04.14. 21:50:37

hü ez biztos jo xD asszem hétvégén megcsináljuk
süti beállítások módosítása