HTML

marisom receptjei

Friss topikok

Knédli marisom módra.. /munkafolyamat /

2008.04.15. 21:52 marisomm

Vonzódom a knédlis ételekhez.. ha Szlovákiába járunk, és betévedünk egy vendéglőbe én biztos, hogy olyan ételt keresek, amihez knédlit lehet enni.

Addig addig míg egyszer végre eszembe jutott és ottani rokonnal megbeszélgettem, hogy hogy is kell készíteni..

Nem a tésztával volt gondom, hanem a gőzöléssel.. aztán kiveséztük, amikor utoljára készítettem lefényképeztem.. most inkább a munkafolyamat és nem a recept a lényeg.

Receptet már korábban betettem, de azért idemásolom azt is, hátha idetéved egy hasonló knédliimádó, mint én vagyok..

25 dkg lisztet, 1,5 dl tejet, 1 dkg élesztőt, sót, pici cukrot összedolgoztam, kelesztettem, majd 25 perc alatt , gőz felett konyharuhán letakarva készre főztem.

A megkelt tésztát gőz fölé tettem, az edénybe már forr a víz, a konyharuha úgy van rögzítve, hogy ne essen a vízbe.

Ráborítok egy méretes edényt, ami teljesen elzárja a gőz útját és így készül el a tészta, 25 percig hagyom így.

25 perc után az eredmény.. mi nagyon szeretjük..

Szólj hozzá!

Címkék: köret kelt-tészta

A bejegyzés trackback címe:

https://receptjeimm.blog.hu/api/trackback/id/tr166209956

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása