HTML

marisom receptjei

Friss topikok

Újburgonya marisom módra..

2008.05.25. 22:24 marisomm

Újburgonya szezon van.. gondolkoztam, hogy feltegyem, ne tegyem.. aztán úgy döntöttem közhírré teszem, hogy én hogyan is készítem..

Régebben olvastam, hogy milyen sokan nem tudják, hogy hogyan is készítették nagyanyáink az újkrumplit.

Szó, ami szó, mi nagyon szeretjük, és mindig az fogy el leghamarabb, ami jól meg van égetve.. szóval olyan stipi, stopi ez az enyém alapom, egymás elől halásszuk el a legjobban megpirított szemeket.

Egy dolog fontos, hámozni nem szabad, mert akkor letapad és szétesik.

Beáztatom a krumplit, sót teszek a vízbe, így állítólag nem lesz barna a kezünk, csak jól megdörzsölöm a gumókat, durvább szivacsot használok, leöblítem, lábasba teszem bő olajba,magas hőfokon megsütöm, fedő nélkül. Sózom, apróra vágott petrezselyemzöldet adok hozzá, kevergetem, hogy minden oldala szépen piruljon meg.

Nem nagy munka és isteni finom.

8 komment

Címkék: zöldség köret

A bejegyzés trackback címe:

https://receptjeimm.blog.hu/api/trackback/id/tr56209933

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aa 2008.05.25. 22:33:02

hamm. megcsináljuk.

gondaanyu 2008.05.26. 07:42:43

Jó, hogy beírtad. Én az aprócskákból szoktam, azt kérem a boltostól, amit más nem szeret.

receptjeim 2008.05.30. 22:17:59

igen az a parázs csak, hát nem igen lehet kapni olyan aprót, pedig az az igazi.

vnjudit 2008.06.13. 08:10:51

Szia! Szemezgetek ezzel (is) régóta, így még sosem csináltam, de nagyon bejönne a családnak. A bő olaj mit takar? Ellepje? Köszi előre is %smile%

receptjeim 2008.06.13. 23:12:49

Szia Judit! Nem nem lepi el az olaj, csak szokásosnál többet használok, mondhatom, úgy is, hogy dupláját.

vnjudit 2008.06.14. 07:45:13

Marisom köszönöm szépen %biggrin%

vnjudit 2008.06.15. 08:47:37

Isteni lett a krumpli, meg hamburgert is csináltam tegnap Tőled - köszönöm %wink%

receptjeim 2008.06.17. 05:49:16

Szia Judit! Örülök, hogy ízlett, mi is nagyon szeretjük.
süti beállítások módosítása