HTML

marisom receptjei

Friss topikok

Savanyúság marisom módra..

2008.07.20. 21:16 marisomm

Savanyúság marisom módra..

Még dübörög a nyár, de szorgoskodni kell, mert hipp hopp itt lesz az ősz gyorsan, igaz nekem még egy-két hét mire az uborkám jó lesz, de egy kedves kérésre a tavaly eltett dinnyém képével írom be az általam készített tartósító levet, én ezt használom mindenhez, kellemesen édes, savanyú.

Nagyon régen ezt használom, még megromlott savanyúságom nem volt, semmi extra, amiket olvastam és régebben próbáltam, ahhoz viszonyítva roppant egyszerű, olcsó és rendkívül finom, mi nagyon szeretjük.

Íme a keverék: három liter víz, egy liter 10%-os ecet, egy kg kristálycukor, kettő evőkanál só, babérlevél, feketebors, szegfűbors, borókabogyó.

Ezeket, a hozzávalókat összeforralom, ha kihűlt, akkor öntöm az üvegekbe rakott uborkára, dinnyére, paprikára. A megtöltött üvegekbe még teszek két szem szegfűszeget és késhegynyi szalicilt, paprikánál, káposztánál, még borkénport is.

Kedves nénitől származik a recept, hálás is vagyok érte, gyerekek ettek nála és mesélték, hogy milyen finom, így került hozzám, és azóta csak ezt használom.

4 komment

Címkék: gyümölcs zöldség befőzés

A bejegyzés trackback címe:

https://receptjeimm.blog.hu/api/trackback/id/tr226209923

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dédike 2008.07.21. 07:16:42

Nem sok az egy kiló cukor?

marisom receptjei 2008.07.21. 19:04:45

Drága Dédike! Köszönöm, nem a cukor sok, a víz lett kevés. %smile%

dédike 2008.07.23. 08:42:48

Jöhetek máskor is? Szeretem az új dolgokat, sokat kipróbálok. Pusz dédike.

marisom receptjei 2008.07.24. 22:57:29

Gyere Dédike, nagyon örülök, hogy erre jársz!
süti beállítások módosítása