HTML

marisom receptjei

Friss topikok

Szilváslepény marisom módra..

2008.08.10. 22:27 marisomm

Szilváslepény marisom módra..

Kevés az időm mostanában, de hétvége nem múlhat el sütemény nélkül.. szilva és fahéjillat lengte be a házat, amikor készült ez a nagyon gyorsan elkészíthető finom szilváslepény.

35 dkg lisztből készítettem a tésztát, tettem hozzá egy egész tojást és egy tojássárgáját, kettő dl tejet, kettő evőkanál cukrot, pici sót, kb.két deka élesztőt és diónyi vajat.

Ezt jól összedolgoztam kelesztettem, vajazott tepsibe belesimítottam a megkelt tésztát, félbevágott szilvát tettem rá, megszórtam kristálycukorral és fahéjjal, majd 200 fokon készre sütöttem.

Szólj hozzá!

Címkék: gyümölcs sütemény kelt-tészta

A bejegyzés trackback címe:

https://receptjeimm.blog.hu/api/trackback/id/tr626209920

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása