HTML

marisom receptjei

Friss topikok

Tészta saláta marisom módra..

2008.09.14. 21:37 marisomm

Tészta saláta marisom módra..

Ez olyan nagyon szeretem saláta, könnyen elkészíthető, ízletes, laktató és még sorolhatnám, hogy miért is szeretem ezt a tésztás salátát.

Majonézt mindig házilag készítem, hiszen a rohanó napjainkban sem nagy dolog a tojást, olajjal összekeverni , majd kedvemre ízesíteni.

Három tojásból, három dl olajjal készítek majonézt, majd adok hozzá sót, borsot, tejfölt, citromlevet, mustárt, jól kidolgozom és máris elkészült a tésztához a mártás.

Én csavart tésztát használok hozzá, sós vízben kifőzöm, ha kész összekeverem a mártással.

Általában paradicsom, olajbogyó, lilahagyma, uborka, retek, meg ami eszembe jut és van otthon, azt keverek hozzá.

Nagyon finom, csak úgy önmagában, vagy hús mellé körítésnek, nálunk nagy sikere van.

2 komment

Címkék: zöldség köret tészta

A bejegyzés trackback címe:

https://receptjeimm.blog.hu/api/trackback/id/tr106209916

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

judit 2008.09.17. 20:49:28

Nagyon guszta biztos fincsi is..

kikisz 2008.12.27. 08:39:18

Ja csaj nem nagyon írtad oda a mennyiségeket! Egyébként kezdő vagyok! :D Jah és jó a blog!
süti beállítások módosítása