HTML

marisom receptjei

Friss topikok

Kovászos sós kifli marisom módra..

2007.02.28. 20:44 marisomm

Kovászos sós kifli


2 dl víz, 2 dk élesztő és annyi liszt, hogy tejföl sűrűségű legyen, ezt még reggel összekevertem és késő délután folytatás 50 dk liszt 1 tojás, só, a reggel bekevert élesztő és annyi víz, hogy könnyen lehessen dolgozni a tésztával./bocs,de nem mértem a vízet,de kb közel egy dl/.Jól kidolgoztam, két cipót formáltam pihentettem kb. fél órát, jól átgyúrtam kinyújtottam és megformáztam vajazott lapon kelesztettem.Sütő 200 fok, előtte vízzel lekentem sóval megszórtam 5 perc sima és tovább légkeveréssel készre sütöttem. Eredmény egy nagyon könnyű, ropogós és rendkivül ízletes kifli.

Én eddig úgy vettem észre amit így készítek az nagyon sokáig ropogós marad és nem vesziti el a frisseségét és sokkal jobb az íze.

3 komment

Címkék: péksütemény kelt-tészta

A bejegyzés trackback címe:

https://receptjeimm.blog.hu/api/trackback/id/tr76210062

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

margit2 2007.03.01. 15:29:06

Szépek ezek a kiflik! Egyszer kipróbálom! :-)

bobemama 2007.03.21. 18:16:12

Ha nem légkeveréses a sütőm, akkor is így sikerülhet?

marisom 2007.03.21. 22:03:50

Szia bobemama!Örülök, hogy erre jártál. A légkeverés csak gyorsítja a sütési időt az eredményt nem befolyásolja.
süti beállítások módosítása