HTML

marisom receptjei

Friss topikok

Gesztenyés szelet marisom módra..

2007.03.01. 21:10 marisomm

Gesztenyés szelet /ahogy én készítettem, ötletet Böbsi gesztenyés kockája adta/


6 tojás fehérjét felvertem habnak, amikor kemény darabos lett a hab 6 evőkanál cukrot adtam hozzá, majd 6 tojás sárgáját és az 1dl étolajat, végül 6 evőkanál réteslisztet fél csomag sütőporral és másfél evőkanál kakaóval összekevertem és óvatosan a masszába kevertem./ezt már nem géppel/

A tésztát megsütöttem (közepes tepsi) én 150 fokon kb. egy óra.

Amikor kihűlt kettévágtam.


Krém:
2 cs gesztenye massza
25 dkg margarin
15 dkg cukor
rum


Cukrot a margarinnal, gesztenye masszával habosra kevertem.



4 ek réteslisztet, 1vanílíáscukrot, fél liter tejet összefőztem.

Amikor kihűlt belekevertem a vajas gesztenyés krémbe, és hozzáadtam a rumot ízlés szerint és még géppel kevertem jó könnyű habosra.

A kész krémet: tészta, krém, tészta, krém /egy harmadot a tészta közé a többit a tetejére/ kentem



6dl OKÉ tejszínt felvertem habnak

1 evőkanál zselatint/Horváth Rozi félét/ 1dl tejbe felolvasztottam/forrni nem szabad/ és langyosan a tejszínbe kevertem géppel és a krémre simítottam.



Isteni finom, könnyű, habos, csak ajánlani tudom.

4 komment

Címkék: krém piskóta sütemény

A bejegyzés trackback címe:

https://receptjeimm.blog.hu/api/trackback/id/tr506210061

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Krisszta 2007.03.01. 21:22:58

Nagyon szeretem!:D

marisom 2007.03.01. 21:46:56

na talán..

betty 2008.05.06. 14:09:27

Ballagásra megcsinálom.

fegari 2009.02.20. 19:35:19

Húúúú...ez nagyon finomnak tünik.Holnap kipróbálom....
süti beállítások módosítása