HTML

marisom receptjei

Friss topikok

Darálós keksz marisom módra..

2008.02.18. 22:00 marisomm

Darálós keksz marisom módra..

Szeretem a krém nélküli, csak olyan rágcsálni való süteményeket is.. szeretem, ha van mire rájárni.. dobozba sokáig friss marad.. ha marad..

Biztos emlékeztek, arra a formára, amit a húsdarálóra kellet rátenni és azon áttekerni a tésztát, majd megsütni,

na ilyenhez jött kedvem az unokák nagy örömére.

25 dkg margarint, 25 dkg cukorral habosra kevertem,

4 egész tojást egyenként hozzáadtam,

reszeltem hozzá bőven citromhéjat, tettem bele vaníliát, pici sót,

70 dkg lisztet, amihez 1,5 csomag sütőport adtam, ezeket összedolgoztam,

kemény tésztát kaptam, és hidegen pihentettem.

Akár előző nap ellehet készíteni a tésztát.

A húsdarálóra felszereltem a kekszformát, majd átnyomtam ezen a tésztát.

Gyengén zsírozott tepsire tettem a rudakat és

200 fokon világosra sütöttem,

gyorsan készült..

volt is segítségem..

isteni illat járta be a lakást, és csak úgy kínálta magát..

fogyott is rendesen.

Jó munkát, majd jó étvágyat!

4 komment

Címkék: sütemény

A bejegyzés trackback címe:

https://receptjeimm.blog.hu/api/trackback/id/tr226209982

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mimoooo 2008.02.18. 22:02:19

Ezt én is imádtam, csak nekem már nincs se olyan húsdarálóm, se olyan ráilleszthető micsodám. Bár azt hiszem holnap jól körbenézek anyunál :)

marisom 2008.02.18. 22:11:14

Nekem is bejött ez a keksz, ahogy áll úgy puhul, és nem nagy munka, na és persze tényleg finom is.

Kati 2008.02.21. 08:16:51

Olyan gyerekkori nagymamám sütije!!!!! Köszönöm!!!!!

klikk 2008.03.26. 10:14:26

Ezt én is szoktam. Na jó, nem szoktam sűrűn, a kedvencem!
süti beállítások módosítása