HTML

marisom receptjei

Friss topikok

Wookos recept marisom módra..

2008.03.17. 22:16 marisomm

Wook és én.. szerintem jó páros.. na meg a család szerint is..

Ha lehetne el sem tenném a tűzhelyről, minden nap kavirtyolnék benne valamit..

Végy egy öntöttvas wookot, kapcsold maximumra a tűzhelylapját, helyezd rá a nem könnyű sütőt, tegyél bele egy kevés olajat, csibemellet vékonyan szeleteld fel, tedd a forró olajba, adjál hozzá pár gerezd fokhagymát, reszelj hozzá egy darab gyömbért és máris isteni illatok, lengenek a konyhába, és már alig várod, hogy elkészülj az ebéddel.

Mikor már majdnem kész volt a hús, hozzáöntöttem a zöldségeket, pár percig együtt sütöttem,

hozzákevertem az előre elkészített rizst, nyakon öntöttem, egy kis szójaszósszal és máris fogyasztható volt.

Rizst/ én egy pohárral / megfőztem előre, csak úgy másfél pohár vízbe, kevés sóval.

Jó munkát, majd jó étvágyat!

1 komment

Címkék: zöldség főétel csirkehús wook Rizs

A bejegyzés trackback címe:

https://receptjeimm.blog.hu/api/trackback/id/tr646209976

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gondaanyu 2008.03.17. 22:27:26

Ez már a gyógyulás biztos jele, hogy főzöl és ideteszed. Szép napokat!
süti beállítások módosítása