HTML

marisom receptjei

Friss topikok

Szabadtűzön marisom módra..

2008.05.08. 21:40 marisomm

Tavasz és a grillezés valahogy úgy összenőtte magát nálunk.. pikvikelünk ahogy kis unokám mondta, amikor tanult beszélni.. ha nincs pácolt hús, van szalonnasütés, és utána alma sül a maradék parázsba, szóval tavasz, szabadidő és valami már illatozik is, nyárson vagy rácson..

Most tarja készült, csak egyszerűen, pár órára bepácolva és hozzá fóliába fűszeres vajjal krumpli.

Pác, szeretem, ha sok íz keveredik, így volt ez most is.

Hagyma, kettő chili, reszelt szerecsendió, két evőkanál olaj, egy evőkanál balzsamecet, egy teáskanál cukor, négy friss zsályalevél, bors, három gerezd fokhagyma, ezeket összeturmixoltam bekentem vele a húst, pár órára hűtőbe tettem majd hamvadó parázs fölött megsütöttem. Sót nem felejtettem ki, mi csak a parázs után sózzuk a húst, ha még a fűszerek után szükség van rá.

Nagyon finomra sikerült, jól illett hozzá a fűszeres vajas krumpli.

Szólj hozzá!

Címkék: fűszer főétel pác sertéshús szabadtűzön

A bejegyzés trackback címe:

https://receptjeimm.blog.hu/api/trackback/id/tr826209938

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása