HTML

marisom receptjei

Friss topikok

Oldalas szabadtűzön marisom módra..

2008.05.15. 22:27 marisomm

Kihasználtuk hétvégén a szép időt, sütöttünk a kertbe.. most kicsit másként, kis csalással..

Két kg sovány oldalast feldaraboltam és bepácoltam általam készített fűszerkeverékkel, soha nem használok ételízesítőt, mindig magát a fűszert keverem, nálam a konyhába még nem volt vegeta, meg társai, nem használok húspuhítót, és még nem tudom milyen vegyi anyaggal teli levő fűszerkeveréknek nevezett akármit. Felfogásom szerint pár fűszer jól használva biztos siker, és még nem is káros, ha meg saját magam szedhetem, akkor tudom, hogy tényleg vegyszermentes..

Most is azt használtam, amim volt zöld a kertbe, babér, rozmaringág, zsályalevél, kevés lestyán / vegeta helyett/ fokhagyma, bazsalikom, őrölt római kömény, őrölt bors, nem sajnáltam a fokhagymát, pirospaprikát, ezeket összeturmixoltam, öntöttem hozzá kevés olívaolajt, kicsi sót és ezzel a keverékkel bekentem a húst és egy éjszakára hűtőbe állítottam pihenni.Másnap fóliába csomagoltam és egy kicsit saját szaftjába puhítottam sütőbe, kb. egy órát, majd parázson megsütöttem, sok zöldséggel és fóliába sült fűszeres krumplival tálaltam.

Megbeszéltük, hogy ezt újból el kell készíteni, nagyon finom volt.

Szólj hozzá!

Címkék: fűszer főétel pác sertéshús szabadtűzön

A bejegyzés trackback címe:

https://receptjeimm.blog.hu/api/trackback/id/tr46209935

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása