HTML

marisom receptjei

Friss topikok

Csípős húsgombócok marisom módra..

2008.09.21. 21:15 marisomm

Csípős húsgombócok marisom módra..

Egy kis indiai íz.. ugyan nem jártam még Indiába, de barátaink hosszú hónapokon keresztül kint éltek és még mindig visszajárnak, először náluk ettem, aztán én készültem valami különlegeset készíteni és nekiálltam. A fűszerek kavalkádja és az az íz világ ragadott meg, amit a fűszerek merész használata idézett elő.

1 kg darált húshoz adtam egy teáskanál őrölt: borsot, szegfűborsot, fahéjat, sót, garam masalát, chilit. Belenyomtam 5 gerezd fokhagymát, egy csomag zöldhagymát összeaprítottam, pár szál koriender zöldet is. Jól összedolgoztam, gombócokat formáltam és olajban kisütöttem.

Nyálcsorgató illatok terjengtek a levegőben, én ezt most hidegtálhoz készítettem, de ettem már joghurtos barnamártásos, belefőzött variációban úgy is nagyon finom volt.

Garam masala a következőkből áll: szemes fekete bors, szegfűszeg, őrölt szerecsendió-virág, római kömény, koriander, zöld vagy fekete kardamom, fahéj, babérlevél, római kömény, koriander, a fűszereket megpirítják attól barnás a fűszerkeverék színe.

Ha ezeket, a fűszereket használjuk, akkor vigyázni kell a sózással, mert a fűszerek mennyisége miatt kevesebb sóra van szükség.

Szólj hozzá!

Címkék: fűszer főétel darált-hús

A bejegyzés trackback címe:

https://receptjeimm.blog.hu/api/trackback/id/tr76209915

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása