HTML

marisom receptjei

Friss topikok

Kifli kicsit másképpen, marisom módra..

2009.01.14. 21:48 marisomm

Én jobban szeretem a kenyeret, de a család apraja nagyja nagyon kifli párti. Gondoltam, meglepem Őket egy frissen sült kiflivel, vasárnap reggelire. Végül is a kedvenc kenyér receptemet alakítottam át kifli formára. Nem nehéz elkészíteni, nem kíván nagy előkészületet, csak akarni kell és már kész is..

Így készült:egy szem nem túl nagy krumplit megfőztem, 1-1evőkanál réteslisztet, teljeskiőrlésű rozslisztet, kenyérlisztet, és annyi finomlisztet, hogy fél kg legyen a liszt mennyisége összekevertem, adtam hozzá sót, az összenyomott krumplit, pici citromlevet, kb. egy evőkanál olajat, 2 dkg élesztőt és az előző kenyérkészítésnél eltett tésztámat, 2,8 dl vízbe az élesztőt elkevertem, kicsit hagytam dolgozni és az összes hozzávalót jól összedolgoztam, kelesztettem másfél órát, kinyújtottam köralakra, 8 felé osztottam, feltekertem, és hideg helyen hagytam pihenni. Reggelre szépen megkelt, vízzel átkentem, 200 fokon készre sütöttem, mielőtt kivettem még egyszer megkentem vízzel, kicsit még visszatettem, így szép fényes lesz , majd a finom, ropogós, meleg kiflit szervíroztam a reggelihez.

Szólj hozzá!

Címkék: péksütemény kelt-tészta

A bejegyzés trackback címe:

https://receptjeimm.blog.hu/api/trackback/id/tr336209898

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása