HTML

marisom receptjei

Friss topikok

Tárkonyos csirkemell spagettivel, marisom módjára..

2009.04.28. 21:36 marisomm

Ettem volna valami különlegeset, könnyűt és finomat..

3 db csirkemellet feldaraboltam, sóztam, borsoztam és olajon átsütöttem, míg egy kicsit aranybarnás nem lett, majd kiszedtem. Egy nagy fej hagymát, 2 db sárgarépát, egy kisebb zellert feldaraboltam a visszamaradt olajon megdinszteltem, felöntöttem kb. 3 dl húslevessel, visszatettem a húst, megszórtam egy evőkanál tárkonnyal, 5 gerezd fokhagymát reszeltem hozzá és puhára főztem, tettem hozzá 2 evőkanál tejfölt, finomra vágott petrezselyemzöldet, végül hozzákevertem a kifőzött spagettit.

Nagyon finom, pillanatok alatt elfogyott..

4 komment

Címkék: spagetti tészta csirkehús

A bejegyzés trackback címe:

https://receptjeimm.blog.hu/api/trackback/id/tr686209886

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nézd meg 2009.05.05. 15:42:10

http://s1.gladiatus.hu/game/c.php?uid=98071

Gyöngyi 2009.05.08. 22:23:43

Az ilyen gyors tészás ételeket én is szeretem, főzni is, hamar kész van, és a párom imád minden tésztásat:)

Biene 2009.05.12. 16:24:15

Gyümölcsnapom van, de ez annyira jól hangzik, hogy szívesen megszegném miatta:-)Persze ma is győz az akaraerő, holnap pedig tuti elkészítem!!

Patty99 2010.12.16. 13:20:19

Már lenyeltem ezt a monitort ezzel az oldallak!! nyamii nagyon guszták éstök jó a blogod!!
süti beállítások módosítása