HTML

marisom receptjei

Friss topikok

Brokkolileves marisom módra..

2009.08.23. 21:37 marisomm

Brokkoli mindig levesz a lábamról, ha szépet látok, nem tudok ellenállni és máris a kosaramba kerül, ebből készült levesnek, mindig nagy sikere van, most vacsora vendégeink voltak egy kicsit megcifráztam.

Így készült, a levesem:

Vajon megpirítottam egy fej hagymát, hozzáadtam 50dkg szeletelt gombát, kicsit együtt dinszteltem, felöntöttem 2 liter finom húslével, összeforraltam, majd a 60 dkg rózsáira szedett brokkolit beletettem, sóztam, borsoztam végül belekevertem 2 dl tejfölt, forrás után, beleszórtam kb. 15-20 dkg reszelt sajtot, addig forraltam, míg elolvadt a sajt. Kenyeret átkentem fokhagymával, apróra kockáztam, megpirítottam, megszórtam sajttal és azt kínáltam hozzá.

1 komment

Címkék: leves zöldség sajt

A bejegyzés trackback címe:

https://receptjeimm.blog.hu/api/trackback/id/tr496209879

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2009.08.30. 23:04:48

Fincsi lehetett. Majd kipróbálom, köszönöm. Edina
süti beállítások módosítása