HTML

marisom receptjei

Friss topikok

Háromszínű sütemény marisom módra..

2007.12.10. 21:33 marisomm

Háromszínű sütemény marisom módra..

7 tojás fehérjét felvertem habnak, hozzáadtam 6 evőkanál vizet,9 kanál kristálycukrot a tojások sárgáját, 9 kanál lisztet és 3 kanál kakaót,

200 fokon megsütöttem.

3 tojásból szokásos módon piskótát sütöttem.

Krém 4 dl tej, 4 evőkanál liszt, 2 tojássárgája, kicsi vaníliával sűrűre összefőzve.

20 dkg rámát, 25 dkg cukorral, és a fenti kihűlt masszával összekevertem, rumoztam, és darált diót tettem bele.

Kakaós tésztát, kettévágtam egy kis rummal meglocsoltam, majd barna tészta krém sárga piskóta kis rum, krém, barna tészta erre is locsoltam egy kicsike rumot, és vaníliás porcukorral megszórtam.

Ez a sütemény története, nagyon ízlett mindenkinek, és nagyon el is fogyott.. szóval fel is veszem a kedvencek közé %smile% elvégre én találtam ki.

Szólj hozzá!

Címkék: krém piskóta sütemény

A bejegyzés trackback címe:

https://receptjeimm.blog.hu/api/trackback/id/tr26210005

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása