HTML

marisom receptjei

Friss topikok

Vatikáni kenyér marisom módra..

2008.03.29. 22:39 marisomm

Egész héten készítgettem, a feladatot jól végeztem, már meg is kóstoltam, nagyon finom közre adom , hátha így is szerencsét hoz az erre járóknak.. %smile%

Van három félre tett kovászom, most már csak meg kell találnom a gazdáját.. Íme a recept..

Vatikáni kenyér

Ez a kenyér szerencsét hoz az egész családnak!

Annak, aki süti, teljesíti egy kívánságát. Életében azonban csak egyszer készítheti el mindenki.

Hétfőn kell elkezdeni, mindig a konyhában kell tartani az ajándékba kapott kovászt.Lényeges, hogy ne tedd hűtőbe sem a kovászt, sem a készülő tésztát.Elkészítés: öntsd a kovászt műanyag vagy üvegtálba és takard le konyharuhával. Fém ne érintkezzen a tésztával.

Napi teendők:

Hétfő: szórj rá 2,5 dl cukrot / nem kell összekeverni /

Kedd: önts rá 2,5 dl forralt, lehűtött tejet / nem kell összekeverni /

Szerda: szórj rá 2,5 dl lisztet / nem kell összekeverni /

Csütörtök: keverd össze fakanállal

Péntek: a sütés napja

Adj hozzá még egyszer 2,5 dl cukrot, 2,5 dl forralt, lehűtött tejet, 2,5 dl lisztet, keverd össze, oszd el 4 felé.

Ebből három részt ajándékozz tovább.

A negyedik részhez adj 3 tojást, 2 dl olajat, 2,5 dl lisztet, fél kávéskanál szódabikarbónát, fél csomag sütőport, egy csomag vaníliás cukrot, fél tábla morzsolt étcsokoládét, egy evőkanál durvára vágott diót, egy csipet sót, fél kávéskanál fahéjat, egy marék mazsolát.

Keverd össze, sütőpapírral bélelt tepsibe süsd meg / 190 fok kb.25 perc /

A csoki, dió, mazsola lehet több is.

5 komment

Címkék: sütemény

A bejegyzés trackback címe:

https://receptjeimm.blog.hu/api/trackback/id/tr656209968

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

margit2 2008.03.30. 13:31:44

Nagyon finom lehet és guszta!%smile%

klikk 2008.04.01. 22:10:30

2004.febr.14-én délután szétadagoltam a kovászt, készültem éjszakára dolgozni, a kolléganőknek vittem volna. Előtte beugrottam a háziorvoshoz, onnan már a kórház. Hetekig rettegés. Soha többet nem sütök ilyet. :-(

Törzsmókus 2008.05.23. 01:26:50

klikk, jól rámijesztettél. hál'Istennek rájöttem, h nem a sütitől kerültél kórházba, de ez nem derül ki a megjegyzésedből. örülök, hogy jobban vagy.

7 jeans discount 2010.02.16. 21:21:05

visit my site and get information on 7 jeans discount

plus size jeans 2010.02.16. 22:38:00

visit my site and get information on plus size jeans
süti beállítások módosítása