HTML

marisom receptjei

Friss topikok

Hekk marisom módra..

2008.05.10. 22:19 marisomm

Azt mondják a hal egészséges.. minden héten készül valamilyen formába, nagyon szeretjük.

Ma hekk volt terítéken, csak úgy szabadon saját ötlet alapján fűszereztem, majd tepsibe, sütöttem meg.

Használtam rozmaringot, fokhagymát, porrátörtem babérlevelet, borsot, sót, pirospaprikát, ezt összekevertem és megszórtam vele a hekket, kevés olívaolajat öntöttem alá, hagytam állni. 200 fokos sütőbe félórát fóliával letakarva, majd fólia nélkül készre sütöttem.

Most először készült így, de azt hiszem ezt a változatot, többször fogom alkalmazni, nagyon finom volt.

2 komment

Címkék: hal fűszer főétel

A bejegyzés trackback címe:

https://receptjeimm.blog.hu/api/trackback/id/tr716209937

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kati 2008.05.12. 20:46:10

Ez istenien néz ki!! Így vacsi előtt bele is kordult a gyomrom. Kipróbálom én is így.

Kati 2008.06.29. 21:46:43

Készítettem, finom lett nagyon!!!
süti beállítások módosítása