HTML

marisom receptjei

Friss topikok

Szülinapi csokis torta marisom módra..

2009.04.22. 21:44 marisomm

Hatéves lett egy szem lányunk, ma meg az anyukája szülinapja van, Ő nem hat, Ő kicsit több..

Szombaton ünnepeltünk családi nagy szülinapot, nagyon finomra sikerült a szülinapi csokis torta.. ez készült, mert ahogy mondja, imádom.. én is Őt..

7 tojás fehérjét, 6 evőkanál hideg vízzel és 13 evőkanál kristálycukorral felverjük habnak. A tojássárgáját folytonos keverés közben egyenként belecsurgatjuk. 9 evőkanál lisztet, 4 evőkanál kakaót, mokkáskanálnyi szódabikarbónát összekeverünk és a felvert habhoz, adagoljuk. 180 fokra előmelegített sütőben sütjük.

2 tojássárgája, 2 evőkanál kristálycukor, habosra kevertem, majd felváltva adagoltam hozzá a 4 dl tejet, a 4 evőkanál lisztet, 2 evőkanál kakaót, majd összefőztem, mikor látszott a lábas alja keverés közbe, akkor levettem, és hagytam kihűlni. 30dkg vajat és 30dkg cukrot jó habosra kevertem, majd a kihűlt kakaós masszával összekevertem, jól összedolgoztam, nagyon finom habos krémet, kaptam.

Csokimáz: 6 evőkanál kristálycukor, 3 evőkanál víz, 2 evőkanál kakaó, ezt összefőztem, majd levettem a tűzről és 5 dkg vajat kevertem hozzá.

A tésztát három részre osztottam,, megtöltöttem krémmel, kicsit hűvösre tettem, majd csoki mázzal beborítottam.

3 komment

Címkék: csokoládé torta piskóta

A bejegyzés trackback címe:

https://receptjeimm.blog.hu/api/trackback/id/tr506209887

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cukroskata 2009.04.23. 10:59:18

Nagyon szép torta, sok boldogságot kívánok az ünnepelteknek :-)

Patty99 2010.12.16. 13:20:40

Nagyon jólnézki!!!!

gyutti 2011.02.28. 15:01:15

Nézz be hozzám, díj vár rád!!
süti beállítások módosítása