HTML

marisom receptjei

Friss topikok

Rákóczi túrós lepény marisom módra..

2007.04.01. 21:13 marisomm

Elkészült tésztát, ha kihűlt megszóróm porcukorral és a rácsok közé sárgabaracklekvárt nyomok, és ezzel díszítem.

2 komment

Címkék: túró sütemény lekvár

A bejegyzés trackback címe:

https://receptjeimm.blog.hu/api/trackback/id/tr696210035

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2007.04.02. 06:36:59

Gyönyörűen néz ki. Biztosan finom is. Annyira szépeket sütsz, rendszeresen olvaslak és próbállak utánozni. A receptjeid pontosak, tehát az olyan kétbalkezes is, mint én, egészen jót tudok sütni utánad. Csak nekem nem lesz ennyire szép:) Gabi

marisom 2007.04.02. 20:37:46

Szia Gabi! Nem vagy kétbalkezes, ne becsüld le önmagadat! Nekem sem volt rögtön tökéletes, és most is előfordul, hogy nem úgy sikerül valami, ahogy szeretném, és biztosra veszem, hogy mindenki így van vele. Néha tőlünk független dolgok miatt nem sikerül valami tökéletesen, de ez nem veszi kedvünket, újból próbálkozunk. Ha gondod van, írj nyugodtam, kérdezz, én benézek, általában így este. Szívesen segítek, kérdezz kedvedre, ígérem, válaszolok. Köszönöm kedves szavaidat! Szép estéd legyen!
süti beállítások módosítása