HTML

marisom receptjei

Friss topikok

Sörben pirított csülök marisom módra..

2008.04.12. 06:44 marisomm

Sörben pirított csülök marisom módra..

Csülök minden variációba jöhet.. ezt a receptet valahol olvastam és alakítottam magam kedvére.

A csülköt bőröstül kockára vágjuk. Egy nagy vöröshagymát fölaprítunk, olajon a hússal együtt megpirítjuk, fűszerezzük.

Szórtam rá őrölt borsot, őrölt szerecsendiót, szegfűborsot, majoránnát, sót, reszeltem hozzá friss gyömbért, fokhagymát, tettem bele egy babérlevelet, a fűszerekkel együtt még egy kicsit rotyogtattam, majd ráöntöttem a sört, aminek a mennyisége kb. egy üveg volt.

Gyakran kevergettem, majd amikor a levét kezdte elfőni és a hús majdnem puha volt akkor, tepsibe tettem.

Míg a csülök készült, elkészítettem hozzá a krumplit, negyedeltem, majd sós vízbe félkeményre megfőztem, leszűrtem és a csülök alá bélésnek a tepsibe tettem.

200 fokos sütőbe együtt a kettőt megpirítottam.

1 komment

Címkék: zöldség csülök főétel

A bejegyzés trackback címe:

https://receptjeimm.blog.hu/api/trackback/id/tr796209959

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gondaanyu 2008.09.02. 09:17:02

Ez egy nagyon jó recept, én gyakran csinálom ha többen jönnek vendégek. Előre lehet megpuhítani, és csak berakom a kemencébe és mindenki elájul olyan finom !
süti beállítások módosítása